zondag 22 december 2013

Vakantiemailtje

Hoi Paul,

Ja, ik zit nu dus op Gran Canaria, het is hier toppie, het haalt het niet bij Ibiza, maar hier loop ik tenminste niet de kans om van die gasten zoals Wesley S., of nog erger dat voetbalwijf van hem, tegen te komen.

Alles waar Henk van te voren voor heeft betaald is hier gratis, de lauwe cocktails, het verbrande eten, de koele blikken van de serveersters.
Alles inclusief noemen ze dat.
Henk ligt nu voor pampus, moest zich weer zo nodig uitsloven in het zwembad.
Een salto noemde ie t, hij had zich beter voor de bommetjewedstrijd kunnen inschrijven, die is eind volgende week, maar de inschrijving is dus al gesloten.
Hij zegt dat ie een whiplash heeft of zo, nou ja, ik laat hem maar even, hij heeft immers ook vakantie.

Ik heb Nadia net op een boot gezet, ik hoop dat die dolfijn er zin in heeft, dan heb ik tenminste ook een middagje rust.
Je vraagt je toch af waar die beesten de energie vandaan halen om zo'n boot anderhalf etmaal achter zich aan te slepen.
Mij krijg je die oceaan niet op, net nog even op de buienradar gekeken, nee geef mijn portie maar aan flipper.

Ronnie zie ik gelukkig bijna de hele dag niet, ik heb m wijs gemaakt dat 'te ves como una ballena, quiero ir a nadar' 'ik vind je leuk, heb je zin om je weet wel' betekent en dat probeert ie nu al drie dagen op die meiden hier uit.
Na de siësta is er schildpadknuffelen, er is een hele leuke bij, die volgt me nu al dagen, alsof ik sla aan me reet heb hangen en daarna komt Carlo weer voor de massage, dus ik vermaak me hier ondertussen wel.

Tot mails, zie je snel,
Ingrid.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten