zaterdag 21 december 2013

Korte verhalen van George Bekker

 Don't shoot the guitar player 
Over een moordsong
 
  Verwoest Arcadië 
Een verhaal waarin ik de titels van een aantal boeken
van Nederlandse auteurs die ik heb gelezen heb verwerkt

  As 
Het jaar na het overlijden van moeder

 Boeken kaften???   
Een jeugdtrauma

 Verhuizenissen 
Ik woon dus ik kan schrijven

 Blijven slapen 
Eennachttoestanden

 Waar moet ik dan over schrijven???
 Over een interview van een zus door een neef

 Vakantiemailtje 
Groetjes uit Gran Canaria

 Boodschappen  

 Goodbye Daddy Cool 
De dood van een idool of de eeuwige roem

 Wallkuren 

 De Brugklasmeermin  

 A Fistful of Gitanes 
Een bezoek aan een boekpresentatie 

  Rookmelder

 Beaudschappen  

 je weet het niet 

 Het KruidVaticaantje  

 Ons debuut als Hangover Poemidian  

 Prematuro data dentistialum  

 Eindmusical in pyjamabroek  

 In den Penitentiliteraire Inrichting  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten